Online reklam harcamaları dendiğinde şüphesiz akla ilk gelen şirket olan Google, bu konuda üstünlüğünü rahat bir şekilde korumaya devam ediyor.

Google toplam online reklam gelirlerinin büyük bir çoğunluğuna sahipken Google'dan sonra gelen şirketler Facebook, Yahoo ve Microsoft gibi devler. Rakiplerinin dişli ve güçlü olmasına rağmen büyük bir üstünlük kurmayı başaran Google, online reklam gelirleri konusunda adeta kral pozisyonunda.

Online reklam harcamaları 2012 yılına göre artış göstererek, 104 milyar $'dan 117.6 milyar $'a çıktı. Toplam gelirin yüzde 33'üne sahip olan Google ise lider konumunda.

Statista istatistik kurumunun eMarketer şirketinin verileri ile hazırladığı grafikte herşey oldukça net bir şekilde gözüküyor.

Tablodanda anlaşıldığı üzere online reklam gelirlerinde Google en yakın rakibi Facebook'tan 6 kat fazla gelir elde etmiş. Oldukça ezici bir üstünlük kuran Google için rakipsiz demek pekte yanlış olmaz. Yıllar içerisinde sürekli artış gösteren online reklam gelirlerinin büyük bir dilimini almayı başaran Google, bakalım önümüzdeki yıllarda rakiplerine kendi pasta diliminden kaptıracakmı.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Site Mühendisi


Ücretsiz Hosting
 
Top