Google yeni rakip yandex geldi.Televizyonlardada gormussunuzdur.Yeni arama motoru yandex diye.Yandex google rakip olabilecek kadar gelişti.Fakat Yandex Google Rakip Olamaz.Çünkü;Google daha eski ve çok tanındık bir arama motoru.Şuan google kullanan kişiler baştada ben yandex kullanamaz.Çünkü google alışmış birine yandex değişik,tuhaf geliyor.Şunuda belirtmek ısterı Yandex Google Adsense gibi Yandex direct çıkardı.Şimdilik reklam verenler bolumu açık.Ama ilerleyen zamanlarda yayıncı bolumununde açılacagını açıkladı.Site Mühendisi Olarak google adsense başvurumuz sürekli red ediliyor.Bunun sebebini bilmiyorum.Ama şunu soyleyim kaybeden google olacak.Çünkü;Yandex direct çıktıgında google adsense başvurum onaylanmazsa ben yandex'in reklam ağına katılacağım.Hatta çoğu kişide yandex'in reklam ağına katılacaktır.Ayrıca yandec ilk başlarda baya kazandıracagıda hıç şüphesiz.Fakat tarayıcı konusuda asla rakip olacak nitelikte değil.


İstediği kadar reklam yapsın.Yandex kim Google Rakip olmak kim.
Yandex daha yenı.Herkez google kullanırken birden yandex'e geçmek kolay değil.Ben kullanmayı denedim alışamadım.Tuhaf geliyor Bana yandex.Goreceksınız yandex Googlenın korsanını yapacak.Mesela google'de onemli gunlerde logosunu orda oluyor.Yandex'Te ona benzer bişey yapıcak.Sürekli Google ornek aldıgı için buyumesi biraz zor.Google'den farklı olmalı.Google'den esinlenerek yapılırsa asla bır yol katedemez.Hatta ve Hatta google chrom!a benzer bir tarayıcı yaptı.

Diğer webmasterlerede şunu soylemek isterim.Asla rakiplerinizde olan bir değişikliği sizde değiştirerek kullanmayın.Yaratıcı olun farklı fikirler bulun.Aksi taktrde asla rakip olmazsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Site Mühendisi


Ücretsiz Hosting
 
Top