Arkadaşlar

Site Mühendisi'nin eski temasını sizlere sunuyorum.Fakat şöyle bir şey var.Temadaki telif hakkı yerlerini şifreledim.Bu yuzden telif hakkı yerleriyle oynayamıyacaksınız.Ayrıca temada değiştirilmesi yasak olan yerler değiştirilmemelidir.

Resim veriyorum.



Temayı İndiren ve Sitesine yukleyen herkez Aşağıdaki Kuralları kabul etmiştir.

Kurallar
1)Asla şifreli yerler kaldırılmayacak.
2)Temada Değiştirilmemsi Gereken Yerler Değiştirilmeyecek.
3)Tema asla izinsiz ve kayank gosterilmeden paylaşılmacaktır.


Yukarıdaki kurallara ekleme veya cıkarma işlemi yapma hakkınız saklı tutarız.Bunlara uymadıgınız taktirde tema sitenizden kaldırılma uyarısı alacaksınız uyarıları dikkata almadıgınız taktirde yasal işlem yapılacaktır.


Bu temayı aldıgınız taktirde kendı temanız gibi telıf hakkı yerlerı,değiştirlmemesi gereken yerleri değiştirebilir.İstedsiği Yerde paylaşabilir.


Özellikler:
1 Sağ ve sol menu
2 Turuncu-Yeşil-Gri Renklerinden Oluşmaktadır.
Üst Menü Ren Değişmi Vardır.


Fiyat:20TL
Temayı Almak İçin Buradan Bildirin.

Not:10 TL Ek ücret odeyerekte temayı paylaşımını durduruz.Ve tema sadece satın alanda kalır.

Not:Sitemizi google adsense onaylatan veya google adsense onaylı bir hesap verene bu tema hiçbir ücret alınmadan verilecektir.





3 yorum:

  1. ben sana bedava verem:))) adamın teması almış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema editli bir temadı.Editleme işlemi ekibimiz tarafından yapılmıştır.Temayı kullanan bir kaç sitede biliyorum.

      Sil
  2. bende adsense hesabı var 2 tane birini verebilrim ama temayı editler verirsin ben anlamıyorum pek ve grafik işleri ellerinden öper :)

    cemarguvanli@hotmail.com

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Site Mühendisi


Ücretsiz Hosting
 
Top