Siteniz açılalı çok aldı faat hala popüler olmadı mı?
O zaman doğru yazıyı okuyorsunuz.Sitenizin popüler olmama durumu birçok sebepten kaynaklanabilir.
Bu durumlar sırasıyla şunlardır.
1) Sitenizde yer alan içerik özgün değildir.Kopyala yapıştır olabilir.
 2) Sitenizin tasarımı profesyonel değildir.Amatör bir tasarıma sahipsinizdir veya tasarımınız birçok sitede kullanılıyor olabilir.

3) Sitenizde bulunan yazılar güncel değildir.Yani bugünün bir konusu olan yazıyı siz ertesi gün veya bir kaç gün sonra paylaşıyor olabilirsiniz.Yada sitenizi sık sık güncellemiyor olabilirsiniz.
4)Son olarak sitenizde ilgi çekici paylaşımlar olmuyordur.

Eğer bunlardan hepsi(Özgünlük,güncellik,pro tasarım vs.)olduğu halde sitenizi popüler değil ve hitleri çok düşükse yorum olarak sitenizi vs. atın size yardımcı olalım.
Sıkılmamanız için Kısa ve öz bir anlatım yaptım.

10 yorum:

  1. eskiden günlük ziyaretçim 300 - 600 iken şuan birden 1500 ü geçiyor günlük hayra alametmidir acaba http://netcinin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site güzel.Fakat bu sayfanın ortasındaki splash kodu siteyi bozmuş.
      Ayrıca paylaşımlarınız özgün değil illegal içerik.

      Sil
  2. www.ajans64.com pek hit alamıyorum. sitem hazır üçretsiz yazılımlardan ftp'si bende değil. hosting almadığım için için yazlım ve hostumu üçretsiz olarak kullanıyorum. tafsiyeleriniz ne olabilir bu konuda. ayrıca siteyi ve içeriğini incelermisiniz. ozkan_yavas@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En öneli olan özgün içerik sitenizde yok.Tasarımdada sorun yok.
      Peki sizin haber sitenizi diğer haber sitelerinden ayrın özellik nedir?
      Piyasada milyonlarca haber sitesi var.Neden insanlar sizin sitenizden haber okusun.Tavsiyem özgün haberler paylaşın ve yenilikler yapmaya çalışın.Diğer haber sitelerinden farkınız olsun.

      Sil
  3. benım sıtemıde bakarmısınız gunluk sıyretcım 300 ü gecmıyor huselha.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sitenizde gördüğüm kadarıyla özgün tarifler(yazılar) paylaşıyorsunuz.Fakat tasarım hiç iyi değil.Google'De Blogger yemek tarifi temas diye aratıp sitenize ekleyin.

    YanıtlaSil
  5. ustelıkte para verıp yaptırdım ama ben bu tarz olanı sevıyorum sızın dedığınıze baktım o tarzlar bana yemek dergısı gıbı gelıyor samımı gelmıyor bılemedımkı sımdı ılgılendığınız ıcın tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir site için özgün içerikten sonra Tasarım çık önemlidir.

      Sil
  6. bu halınınde bıraz değısıklık yapsak olurmu acaba

    YanıtlaSil

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

Site Mühendisi


Ücretsiz Hosting
 
Top